‌رونالدو: پرتغال پس از 8 سال فيناليست مي‌شود
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
 به نقل از يوفا، کريستيانو رونالدو اظهار داشت: هيچ فشار خاصي را بخاطر اين بازي بر خود حس نمي کنم. از نظر من بازي با اسپانيا هم مثل رويارويي با ديگر رقبا بسيار دشوار است. اين اظهارات در آستانه مصاف موسوم به «دربي جنوب اروپا» در حالي بيان مي شود که وي به همراه دو عضو ديگر تيم پرتغال (په‌په و کوئنترائو) به عنوان اعضا رئال مادريد در بازي چهارشنبه شب (فردا) مقابل هم تيمي‌هاي باشگاهي خويش قرار مي‌گيرد.  رونالدو افزود: 10 سال تمام است که سرگرم بازي در بالاترين سطح حرفه‌اي هستم و در اين مدت براي دو باشگاه بزرگ مثل منچستريونايتد و رئال مادريد بازي کرده‌ام. دليلي ندارد که تحت فشار باشم يا بترسم. او ادامه داد: اجازه دهيد به اين موضوع از زاويه‌اي ديگر بنگريم. بله، من احساس مسئوليت مي کنم، اما هيچ فشاري را نمي‌بينم. از اينگونه رويارويي‌ها تا به جال زياد تجربه کرده‌ام. او در مورد بخت تيمش براي راهيابي به بازي نهايي اظهار داشت: مي توانيم از سد اسپانيا عبور کنيم. تحت اين شرايط چقدر جالب خواهد شد بتوانيم پس از نايب قهرماني سال 2004 ، به فاصله 8 سال يکبار ديگر به فينال جام ملت‌ها صعود کنيم. البته همانگونه که گفتم، گذر از اين مرحله راحت نخواهد بود. توان بسيار زياد مي خواهد که پرتغال آن را در اختيار دارد. او که اکنون در کنار ليونل مسي به عنوان دو چهره بزرگ دنياي فوتبال محسوب مي شود،‌ تصريح کرد: اسپانيا تيمي بزرگ است اما با توجه به شناخت عميقي که از اين تيم همسايه داريم، مي توانيم برنده از زمين خارج شويم. مصاف ياران وي و تيم اسپانيا مقارن ساعت 23:15 در ورزشگاه دون باس شهر دونتسک اوکراين انجام خواهد شد.  


:: بازدید از این مطلب : 310
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: